« Tagasi

Aitame leida abivajajatele vabatahtliku, kellega iganädalaselt vestelda ning kellest saab abivajajale n-ö telefonisõber.

Kuidas Abitaja teenus toimib?

1) Pakume suhtlemisteenust, mis pakub üksindust tundvatel inimestele võimaluse regulaarselt suhelda. Aitame leida abivajajatele vabatahtliku, kellega iganädalaselt vestelda ning kellest saab abivajajale n-ö telefonisõber. Kõned on konfidentsiaalsed ja tasuta ning vabatahtlikud on eelnevalt läbinud taustakontrolli. Teenusega liitumiseks tuleb helistada numbrile 6500 650 või täita registreerimisankeet meie koduleheküljel: https://www.abitaja.ee/abivajaja

2) Igapäevastes küsimustes saavad abivajajad helistada tööpäeviti (E-R 9.00-17.00) numbril 6500 650 meie nõustajatele. Pakume laiapõhjalist nõustamis- ja infoteenust erinevates elukorraldust puudutavates küsimustes („elukorralduslik infotelefon" tähendab erinevaid teemasid - piltlikult ID kaardi pikendamise tingimustest kuni teatri mängukavadeni), esmane sotsiaalne ja ühiskondlik nõustamine jms. Keerulisemate küsimuste ja probleemide korral aitame leida vajalikud kontaktid (nt suuname kõne edasi konkreetsele nõuande- ja abiliinile).

Käivitasime projekti 1. juulil ning oleme saanud palju positiivset tagasisidet - näeme, et teenus on vajalik ning täidab oma eesmärki. Samas tajume, et inimesi, kellel teenusest võiks abi olla, on oluliselt enam. Seetõttu palume, et aitaksite infot levitada suuremale ringile abivajajateni. 

Teenuse ja projekti kohta saab rohkem lugeda: