« Tagasi

Rohuküla sadamas Rohuküla-Heltermaa liinil on jalakäial kolm erinevat võimalust pileti soetamiseks!

  • e-pilet - saab osta praamid.ee e-teenindusest, sellele kehtivad kõik e-pileti tingimused, seda on võimalus ette osta kuni mitu kuud, muuta, tagastada.

  • telefonipilet - saab osta helistades sadamahoones oleval infotablool kuvatud numbritel vastavalt kas siis täis- või sooduspileti (piisab tavalisest nuppudega telefonist), see pilet kehtib ainult järgmisel väljuval reisil ja pileti eest tasumine käib läbi mobiilioperaatori, ehk siis see kajastub kuu mobiiliteenuste arvel.

  • kassa- pilet sadama kassast (autokassad).

Kassa- ja kaiteenindajad on hea meelega nõus juhendama ja nõu andmas sadamas kohapeal, kui probleeme peaks tekkima. Klienditoe poole saab pöörduda iga päev 8.00-20.00 telefoni (Infotelefon: 1310 (0,22 €/min) või 618 1310) ja e-posti (info@praamid.ee) teel.

Täpsem info pileti ostmise kohta on kodulehel, nt pileti ostmine mobiiliga https://www.praamid.ee/wp/pileti-ostmine/#/mobiiliga ja e-pileti ostmine https://www.praamid.ee/wp/pileti-ostmine/#/e-teeninduses